SAMSØ CUP - Sponsoreret af Camping- og Feriecenter Samsø

Camping og feriecenter Samsø  er vores nye sponsor af den årlige Cup. I Camping og feriecenter Samsø Cup,  er det proportionerne for det enkelte stævne der bestemmer, i hvilke klasser man kan tjene point. Det er kun resultater fra stævner på Samsø, der tæller med, og stævnet skal være afholdt af en klub under DRF.

De 4 pokaler gælder både hest og pony og uddeles efter følgende regelsæt.

· En pokal til årets ekvipage i dressur til fra LD1- LC3 (kaldet lille dressurpokal)

· En pokal til årets ekvipage i dressur fra og med LB1 (Kaldet store dressurpokal)

· En pokal til årets ekvipage i springning fra LF-LD (kaldet lille springpokal)

· En pokal til årets ekvipage i springning fra og med LC (kaldet store springpokal)

Camping og feriecenter Samsø Cup, følger kalenderåret og alle de stævner, der afholdes det år tæller med. Finalerne i Cuppen afholdes hvert år af Samsø Rideklub, senest ved udgangen af november måned. I dressur skal det være en dommer, uddannet under Dansk rideforbund, som dømmer klasserne, og der kan ikke fraviges fra dette krav.